poniedziałek, 7 marca 2011

Serwetki,serweteczki

 Buszując w internecie,szukając nowych pomysłów,już jakiś czas temu wpadły mi w oko urocze serwetki.
 Nie znalazłam schematu.Pooglądałam,pozachwycałam się i ...zapomniałam.
 Po jakimś jednak czasie wróciły do mnie i postanowiłam takie mieć.
 Rozpoczęła się produkcja!!!!!
 Wydziergałam,wprawdzie z "kapelusza" ,nie są tak doskonałe jak oryginał,
 ale są i to oczywiście w  różnych  kolorach!!!!!!!!!!!
 To moje prototypy i będę je ulepszała.
  Znalazłam je tutaj http://alterego-poczwarka.blogspot.com/2010/02/z-nutka-dekadencji.html
  Jestem z nich bardzo dumna!!!!
Słabe światło,więc i słaby kolor.Powinien być ciemny fiolet i wyrazisty wrzosowy.

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i miłe komentarze!!!!!!!
Pozdrawiam!!!!!!!!

14 komentarzy:

  1. Serwetki są naprawdę świetne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze...planuję zrobić takie na słoiczki z konfiturami...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Kasiula kiedy ja się naucze serwetki robić ? Piekne , delikatne..gratuluje pasji Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu! dziekuje za odwiedziny u mnie i mile słowa ktore tam zostawiłaś. Obejrzałam właśnie Twoje prace w poprzednich postach. Potrafisz robić przesliczne rzeczy na szydełku, ja niestety z szydełkiem to kiepsko się dogaduję ;) Te damy które zrobiłaś są cudowne. Zakochaam sie zwłaszcza w tej czarnej :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tutaj u Ciebie :)Dziękuje za odwiedziny u mnie :))
    Serwetki są przecudowne !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, a jak je ładnie pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no kochana sama wiem jak takie cośki chodzące po głowie:) mogą człowiekowi namieszać, ale za to jaka frajda gdy takie cudeńko jak Twoje powstanie :):):) buziole

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne serwetki. bardzo orginalny sposob pokazania prac. szydełkowanie to dla mnie temat jeszcze nie zgłebiony.serdecznie zapraszam do siebie,na moje pierwsze candy. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, fioletowa szczególnie wpadła mi w oko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i wzory i kolory. Zwłaszcza fiolety. Tylko dlaczego środeczki takie ciemne (czarne)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do blogowej twórczej zabawy. Szczegóły tutaj: http://szufladapelnakoronek.blogspot.com/2011/05/uwolnic-motyle.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny początek bloga damy rewelacyjne, będę tu częsciej zagladać by podpatrywać szydełkowe arcydzieła
    www.szydelkowekoronki.blog.onet.pl TUE_

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne serwetunie , wspaniałe zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne serwetki :)) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń