piątek, 18 lutego 2011

Ach damą być.............

Dzisiaj przedstawiam jeszcze kilka dam z mojej,prawie taśmowej produkcji.
Bardzo byłam ciekawa jak będą damy wyglądały w różnych kolorach.Dlatego jaki kolor nitki znalazłam zaraz
trafił "pod"szydełko.
Jedną z moich dam oprawiłam w ramkę.Ramkę najpierw przemalowałam i dostosowałam do otoczenia.
Teraz dama w ramce zawisła w moim małym kąciku "shabby chic

 Tą damę w ramach eksperymentu zrobiłam ze sznurka!!!!!!!!

 I jeszcze jedna zielona cieniowana.
Sama jestem zdziwiona,że taką kolekcję "wyrobiłam''.
Powinna jeszcze być biała,ale gdzieś zawieruszyłam zdjęcie.
Uważam,że teraz powinnam zmienić obiekt dziergania.
Może małe serweteczki,w różnych kolorach.............
Pozdrawiam i dziękuję za miłe odwiedziny!!!!!!
Kasia

14 komentarzy:

  1. Twoje damy sa naprawde cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. kasiula piekne..stylowe,,fajnie by wygladały np. białe na czarnej kanwie..czarne na białej..chyba lubisz szydełko..ja tez ale tylko podstawowe ściegi..pozdrawiam i zapraszam do mnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne sa! Mona ma racj, taki zestaw bylby swietny!

    Pozdrawiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne.Widzę je wszystkie oprawione, powieszone razem.
    "Zielona" blogowiczka wita "zieloną"blogowiczkę-:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te damy...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne...! ciekawa jestem tych serwetek :) jeśi sie na nie zdecydujesz...

    OdpowiedzUsuń
  7. "Cudne" te Twoje damy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne te damy. Dzięki za odwiedziny u mnie.Pozdrawiam Bożena anielskie sekrety

    OdpowiedzUsuń
  9. Do you have the pattern or the graff?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie piękna dama wygląda w oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglada ta Panienka w ramce, ale ja bym nie wkladala jej pod szklo, chyba jak kazda praca dziergana traci na uroku, gdy nie widac naturalnyc splotow włóczki:)Mnie oczywiście najbardziej spodobala sie pannica cala w bezach, przesliczna, gratuluje talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne damulki sam tez parę popełniłam ./.

    OdpowiedzUsuń
  13. kurczę !! Musze jedną taką mieć!

    OdpowiedzUsuń